Sunday, December 20, 2009

Hari ni tersangat gembira kerana dapat uruskan dua urusan serentak dengan baik. Alhamdulillah. Memang selagi tidak diselesaikan dua urusan ni, hati berasa tidak tenteram dan sentiasa mencari-cari waktu untuk melaksanakannya.

Dalam kesempatan yang ada ni ada sesuatu yang saya nak sampaikan di sini. Mungkin sedikit panduan kepada pelajar-pelajar di Mesir samada perubatan mahupun agama. Jika kalian selalu menjadikan travel-travel agensi di Tahrir sebagai alternatif untuk mencari tiket kapal terbang untuk ke mana-mana, cubalah singgah di dua travel agensi ini, Memnoun Tours dan De Castro Tours yang terletak berdekatan dengan American Express di Talaat Harb Street, Downtown di Tahrir itu. Sepanjang pengalaman berurusan di kedua-dua travel agensi tersebut, saya begitu berpuashati dengan perkhidmatan yang diberikan, kesungguhan untuk membantu dan penerangan yang jelas yang saya anggap terbaik.

Memnon Tours


De Castro Tours


Oh tidak, saya tidak mendapat apa-apa komisyen daripada kenyataan ini ya, sekadar tanda gembira dan terima kasih atas perkhidmatan yang diberikan dan sebagai sedikit panduan untuk sahabat-sahabat juga.

Key, hingga jumpa lagi. Doakan exam oral saya pada Khamis ini insyaAllah. Wassalam, Jazakumullah khairan kathiraa.

No comments: