Tuesday, March 20, 2007

Azizu - San
Sahabat datang dan pergi, pertemuan dan perpisahan adalah suatu perkara yang akan kita hadapi sehari-hari. Hari ini kita bertemu, berkenalan, akan tiba suatu ketika kita berpisah dan tidak tahu entah bila akan kembali bertemu. Semalam adalah hari terakhir ajiz (azizuddin) berada di perlembahan nil ni. Setelah dua minggu melalui pengalaman sebagai pelajar di Mesir (sempat masuk ke kuliah perubatan Ain Shams dan Cairo). Dan untuk kali terakhir sebelum pulang, kami (iqbal,akmal dan ana) sempat membawa dia ,menyelusuri sungai nil menaiki market (kapal bermotor). Takder ape yang nak diluahkan di sini, moga pengembaraan ke Mesir ni akan memberikan banyak manafaat utk azizu - san dalam meniti hari-hari mendatang. (walaupun demam berhari-hari jugak kat sini kan?) Apapun mudah-mudahan tak sia-sia la datang ke sini yer. InsyaAllah ada rezeki kita akan bertemu lagi.

Moga dapat menggapai ape yang dicita ya! :)

Sama-sama berkuda...

Sayonara Azizu-san...

2 comments:

anak nah said...

Ajizu

Sang Kelana said...

ehh..ni mr. ajiz yg penah belajo kat institut bahasa tokyo dekat mid valley tu ke?..wahhh, lame seh x tgok die ni..mcm mane knal? i mean sape penah satu skool dgn die?hehhe..papepon ade peluang kim salam kat die kalu benar orangnye same..kate kenalan mase kat milennium court dulu ^_^